Regulamin

Regulamin pobytu w Dream Tower

  1. Niniejszy Regulamin został przygotowany w celu zapewnienia wszystkim Gościom Dream Tower w pełni komfortowych warunków pobytu. 
  2. Operatorem obiektu jest DREAM TOWER Anna Sochaj-Neet,  Międzybrodzie Bialskie, ul. Sportowa, nr 16, NIP 9541813742, REGON  524945628.
  3. Wszyscy Goście korzystający z Dream Tower zobowiązani są do przestrzegania Regulaminu. 
  4. Nieprzestrzeganie postanowień Regulaminu upoważnia właścicieli obiektu do wypowiedzenia najmu (przed końcem rezerwacji). 
  5. Goście Dream Tower zobowiązani są do każdorazowego zamykania drzwi i okien w momencie jego opuszczania. 
  6. Dream Tower  nie ponosi materialnej odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w obiekcie. 
  7. Goście ponoszą materialną odpowiedzialność za wyposażenie apartamentu.
  8. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące stanu technicznego obiektu należy niezwłocznie zgłaszać.

Warunki pobytu w apartamencie:

  1. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 w dniu wynajmu do godziny 11:00 dnia następnego.
  2. Apartament Dream Tower z założenia nie jest Hotelem , i tym samym mamy swoje prawa jak i regulacje różniące się od Hotelowych.
  3. Rozliczenie pobytu zgodnie z rezerwacją odbywa się poprzez stronę rezerwacyjną/internetową.
  4. W całym obiekcie w godzinach od 22:00 do 7:00 obowiązuje cisza nocna – Goście proszeni są w tym czasie o zachowywanie się w sposób niezakłócający pobytu innym.
  5. Osoby wynajmujące apartament nie mogą podnajmować go osobom trzecim – nawet jeśli nie upłynął okres rezerwacji, za którzy uiściły należną opłatę.
  6. Na terenie obiektu obowiązuje kategoryczny zakaz palenia papierosów i produktów tytoniowych, poza wyznaczonymi do tego miejscami.
  7. W przypadku niezastosowania się Gość zostanie obciążony kwotą 300 zł
  8. W Apartamencie obowiązuje bezwzględny zakaz organizowania imprez.
  9. Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia, Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w wyposażeniu apartamentu.
  10. Korzystanie w czasie pobytu z parkingu jest bezpłatne.
  11. Obsługa obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę pojazdów należących do Gości. przedmiotów  lub żywych zwierząt w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu, czy poza terenem. Pozostawienie pojazdu na terenie nie uważa się za zawarcie umowy przechowania.
  12. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu obiektu , albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie.
  13. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach w obiekcie grzałek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia apartamentu. 
  14. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych. W obiekcie nakazuję się przestrzegania przepisów przeciw pożarowych.
  15. Na terenie posesji prowadzony jest monitoring wizyjny zewnętrzny. 
  16. Nie zezwala się na przyjazd ze zwierzętami.
  17. Gość korzystający z apartamentu ponosi odpowiedzialność materialną za brak, uszkodzenie lub zniszczenie przedmiotów, wyposażenia i urządzeń będących na wyposażeniu, powstałych z jego winy lub z winy osób go odwiedzających.
  18. Zabrania się kładzenia mokrej odzieży lub innych materiałów na oparciach meblowych /np. krzeseł, kanap, szafy czy łózka/. Do tego służy suszarka lub kaloryfer łazienkowy. 
  19. Także można wywieszać w ogrodzie / zapytać osobę z obsługi /.
  20. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zjawiska zewnętrzne utrudniające korzystanie z apartamentu lub hałas spowodowany innymi przyczynami /jest to obszar aktywności sportowych zarówno z wody jaki powietrza, więc w szczycie sezonu jest to możliwe, acz nieuciążliwe/.
  21. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek poniesione przez Gościa szkody, straty lub koszty, które nie wynikają w sposób bezpośredni z działań lub zaniechań Usługodawcy lub powstałe w wyniku działań siły wyższej.
  22. Przed opuszczeniem apartamentu pracownik obsługi  ma prawo do sprawdzenia stanu technicznego apartamentu - wszelkie usterki zauważone w tym czasie, a niezgłoszone właścicielowi w dniu wyjazdu obciążą rachunek Gościa zdającego apartament, dodatkowo zniszczona pościel i ręczniki zauważone nawet po opuszczeniu apartamentu przez Gości obciążają bezpośrednio Gości hotelowych i będzie to zgłaszane na Policję jako zniszczenie mienia.

Zmiany rezerwacji, rezygnacje z pobytu, reklamacje

  1. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy dokonania zmian rezerwacji dokonanej przez Gościa, jeśli z przyczyn obiektywnych nie będzie to możliwe.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy z powodów zaistniałych po stronie Gościa, nie przysługuje zwrot zapłaconej ceny.
  3. Możliwość przeprowadzenia anulacji bez ponoszenia przez Gościa obciążeń, istnieje jedynie w sytuacji gdy wskaże on nową osobę na swoje miejsce  i w tym samym terminie. W takim przypadku Gość otrzyma zwrot wpłaconej kwoty.
  4. W sytuacji skrócenia pobytu Gościowi nie przysługuje zwrot kwoty za niewykorzystane dni.
  5. Gościowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi hotelowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.)
  6. W wyjątkowych sytuacjach (siły wyższej, przez co rozumie się kataklizmy, zajęcie przez jakikolwiek organ władzy państwowej, strajki, wojny, zamieszki jak i pozbawienie obiektu przez dostawców: prądu lub wody, obie strony odstępują od umowy. 
  7. Wpłata za pobyt zostaje w powyżej wymienionych sytuacjach w całości zwrócona wynajmującym apartament.
  8. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej poprzez adres poczty elektronicznej biuro@dream-tower.pl
  9. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.

Zwrot rzeczy pozostawionych.

  1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju, będą odsyłane na wskazany przez niego adres na jego koszt. 
  2. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Obiekt przechowa przedmioty przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty zostaną zutylizowane.

RODO, polityka ochrony danych osobowych, Cookies.

Informacje dotyczące RODO, polityki ochrony danych osobowych, oraz Polityki Cookies są zawarte na stronie https://dream-tower.pl/rodo 

+ 48 506 483 483